Soluții centralizate pentru Restaurante

Fi prezent acolo unde sunt și clienții: ONLINE

Cele mai performante instumente pentru a crește și dezvolta afacerea HORECA.

Clienții Tăi

Brandul Tău

Propria Ta Aplicație Mobilă

Propriul Tău Magazin Online

APPY Restaurant Solutions
și totul este sub control
Funcții POS avansate

Comenzi programate sau cu servire imediată, ecrane de bucătărie, hărți de livrare interactive, tipărire etichete produse, bonuri de producție și bonuri fiscale, statistici clienți/comenzi/produse și multe altele,
Testează soluția APPY și vezi ce simplu gestionezi activitatea.

Toate comenzile în același loc

Centralizezi comenzile de pe web, din aplicația mobilă, preluate telefonic, de la ospătari, de la mese și chiar și din portalurile de comenzi mâncare*.
Gestiune simplă și eficientă.

Statistici Inteligente

Rapoarte variate te ajută să iei rapid cele mai bune decizii. Sistemul îți furnizează constant cele mai importante informații astfel încât să îți gestionezi eficient afacerea.

Profitabilitate în creștere

Optimizează cheltuielile - reduci comisioanele cu portalurile și cele de marketing, realizezi servicii mai bune cu mai puțini oameni.
Crești vânzările cu cele mai eficiente instrumente de marketing.
Atragi mai mulți clienți folosind porgramul de fidelizare cu puncte.

Fără comisioane
din vânzări

Oprește-te să mai lucrezi pentru alții, păsatrează tot profitul pentru tine.

O taxă lunară fixă însemnă mai mulți bani înapoi în afacere,

Ce este APPY Restaurant Solutions?

Este un pachet de soluții în cloud (online) pentru orice afacere E/M-commerce din domeniul HORECA.
Tot ce ai nevoie pentru a fideliza clilenții, pentru preluarea comenzilor, organizarea bucătăriei, organizarea livrărilor.
Totul pentru cele mai bune servicii către clienții tăi.

Mobirise

Aplicații mobile native Android și iOS pentru restaurant

Cel mai bun instrument pentru preluarea comenzilor de la clienți și pentru comunicarea cu aceștia.
Încearcă aici

Mobirise

Magazin online pentru restaurant

Modul integrat în pagina restaurantului, adaptat pentru orice dispozitiv și sistem de operare, este parte importantă din sistemul de preluări comenzi.
Vezi câteva exemple aici

Mobirise

Panou de administrare 

pentru definirea tutror parametrilor: locații, arii de livrare și condițiile acestora, metode de plată, categoriile produselor, detalii produse, reduceri, reguli puncte de loializare, imprimante pentru bonuri de producție sau fiscale, șabloane emailuri și altele.
Programează o prezentare online pentru a vedea toate funcționalitățile disponibile.

Mobirise


Platforma Order Management

pentru activitățile zilnice ale restaurantului. Preluarea comenzilor, organizarea acestora de la starea "Comandă nouă" până la finalizare, tipărirea bonurilor de producție, etichete de produse și bonuri fiscale, ecrane pentru bucătarie (KDS) și hărți de livrare pentru dispecerat si livratori, plus multe altele.
Programează o prezentare online pentru a vedea toate funcționalitățile disponibile.

Pentru cine?

Orice restaurant sau afacere în domeniul HORECA, magazine online și altele.

Vrei să crești baza de clienți, să ai mai mulți clienți fideli, vrei să îți organizezi procesele de preluare comenzi, producție și livrare?
Dacă DA, atunci APPY Restaurant Solutions este pentru tine.

Fi prezent acolo unde sunt și clienții: ONLINE, cu propria ta aplicație mobilă și cu propriul tău magazin online.

Una sau mai multe locații cu același brand

Mai multe locații cu branduri diferite

Unul sau mai multe food-truck-uri

Clienți hAPPY    fericiți )

Accesibil
Cele mai simple metode de plasare a comenzilor

Prin:
• aplicații mobile native
• modul de vanzari mobile responsive integrat în pagina de web 
• și chiar și telefonic

Servicii preferate
All of the features your customers love

• Ridicare produse • Livrări la adresă • Comenzi de grup & Catering • Comenzi deirect la mese
• Comenzi progrmante sau cu livrare imediată
• Reduceri și loializare cu puncte
• Servicii de livrare fără contact

Orice tip de plată
Cash | CARD | Points

• Cash sau card la momentul servirii
• Online cu cardul
• Cu puncte de loialitate, la comenzile online sau direct în local

Notificări instantanee
Mesaje trimise în timp real

• Clienții sunt notificați prin push-notifications la schimbarea stării comenzilor. Mesaje automeate, personalizate cu toate detaliile referitoare la ora servirii, restul de plată și alte detalii.
• Gata cu erorile de comunicare către clienți
• Clienții urmăresc comenzile în lucru direct din contul lor

RECÂȘTIGĂ-ȚI CLIENȚII

Portalurile pentru comenzi mâncare sunt utile doar pentru a atrage clienți noi din alte canale. Aceștia trebuie direcționați și atrași în propriul sistem de fidelizare (aplicație și magazin online).
Fidelizați clienții în propriul sistem și nu mai plătiți comisioane de 10-45% către portaluri.

RĂSPLATEȘTE CLIENȚII FIDELI

Răsplătiți clienții fideli pentru a-i determina să revină mereu.
Sistemul vă permite să acordați puncte suplimentare pe baza vânzărilor anterioare sau individual.

IMPLICARE CRESCUTĂ

Sistemul de fidelizare unitar atât în app cât și în magazinul online împreună cu restul instrumentelor de marketing generează vânzări repetate și valori mai mari ale comenzilor

Instrumente Esențiale

Pentru

• Propriul tău magazin online, propria aplicație mobilă și servicii impecabile către clienți sunt cei mai buni ambasadori pentru restaurantul și afacerea ta.
• Promovează pachete promoșionale interesante și activeaza sistemul de fidelizare cu puncte.
• Comunică eficient și la subiect iar clienții vor fi atrași către restaurant. 

• Adaugă unul câte unul sau importă și modifică direct din fișiere csv.
• Detalii complete la definirea produselor:  poze, descrieri, variante, toppinguri astfel încât clienții să poată să își comande produsul preferat. Fără erori la preloarea comenzilor și fără clinenți nemulțumiți.
• Reguli de disponibilitate a produselor și reguli de discount pot fi definite pe categoriile de produse. De exemplu:
            • 20% Reducere la Pizza, Luni-Marți între 9.00 și 13.00;
            • 15% Reducere pentru Ridicare Produse, valabil în fiecare zi;
• Suport pentru limbi multiple pentru aplicația mobilă și magaziunul online.
• Suport pentru locații multiple (meniu diferit, produse diferite, setări diferite pentru plata online, ...) 

• Toți clienții în aceeași bază de date (de pe internet, din aplicație sau direct din local).
• Analizează preferințele clienților, comenzile netrimise încă și determină-i să revină cu mesaje țintite și eficiente.
• Promovează-te pe mai multe canale, analizează rezultatele și optimizează în permanență activitatea de marketing.
Ai la dispoziție toate intrumentele necesare pentru a crește baza de clienți, pentru a-i fideliza și pentru a-i face să revină cu regularitate.

Vezi aici Canalele de Marketing recomandate.

• One or many locations, with the same or different brand, fixed or mobile that flexible is our solution.
• One or many delivery areas for every locations, each with special settings: minimum order value, delivery fee, trash-hold for free delivery, estimated delivery time;
• Special discounts per product category, for delivery, if needed;
• Etichete auto-adezive pentru produse
• Define as many order statuses as you want, along with the push notification message associated to them. For example: Order Ready For Delivery, Order Assigned to a Driver, Order Picked up by Driver, Order in Delivery to the client, Order Successfully Delivered, ...
• Work with your own drivers or external fleet, only for your restaurant or for a group of partnered restaurants.
• Optimal route for drivers along with the most important information for them, in order to deliver the foods on time.
• One click operations, directly on the map,  for easy management of orders in delivery.  ( reserve, pickup orders, deliver orders, ... )
Live map overview with all the information needed ( drivers, orders, delivery times, …), and many more.

• One or many locations, fixed or mobile (food trucks) offer your customers easiest way to order your food.
• Special discounts per product category, for take away, to motivate clients to come for products.
• Organize packages with auto-numbering function or select manual assignment. 
• Special screens at pick-up point, with orders situation.
• Skip the line function for those who pay online.
• Etichete auto-adezive pentru produse

Preia controlul în bucătărie. Instalează unul sau mai multe ecrane de bucătărie ( tabletă/laptop/tv cu touch-screen sau nu) și nu vei mai pierde nici o comandă în hasul producției.
• Listă centralizată cu toate tichetele sau cu toate produsele comandate, împreună cu starea acestora.
• Gestionează ușor comenzile normale, cele de grup sau cele de la mese.
• Starea produselor codificată pe culori, face supravegherea activității extrem de ușoară.
• Măsoară și îmbunătățește timpii de gătire și procesare.

Impresionează-ți clienți cu un serviciu perfect!

Canale de Marketing

Orice produs începe cu o rețetă. La fel e și cu marketingul restaurantului.
Nu este o rețetă generală pentru toate restaurantele. Descoperiți cele mai eficiente metode folosind următoarele canale de marketing:

• Promote your Business online;
• Increase website traffic and application downloads;
• Target the right customers;

• Create and promote your Facebook, Twitter and Instagram page, where you can engage with your customers;
• Implement “Shop Now” / "Install app" button on Facebook;
• Produce weekly content;
• Engage with your customers;
• Increase website traffic and application downloads;

• Send recurring marketing emails to your customers;
• Promote your current campaigns, web shop, mobile applications;
• Boost Sales;

A great and simple way to show your customers tht you have your own solution: mobile app, online web shop.
Present your loyalty program, marketing campaigns.
Flyers
• Convert your walk-in customers;
• Place a Flyer together with every order from a Food Portal;
Menu
• Print a brand new menu and highlight your web shop and mobile apps;
• Distribute your new menu;
Stickers
• Stick your official web shop and mobile apps in your windows and on your walls;

Prețuri

Starter

Gratuit

  • Magazin online pentru preluarea comenzilor, cu metodele de plată numerar și card la livrare/ridicare;
  • Platforma online de administrare produse;
  • Definirea completă a produselor cu imagini, variante și elemente suplimentare (toppinguri), pe categorii multiple (maxim 5);
  • O locație activă, cu ridicare și/sau livrare produse, cu maxim 50 de produse și multiple zone de livrare;
  • Implementare în 24 de ore
Personalizat

Cere oferta

adaptată afacerii tale

Complet

-20% 

pentru pachetul complet

Pachete suplimentare
Aplicație mobilă nativă Android 

+149 Ron/Lună

Aplicație simplă de prezentare sau cu M-Commerce activ, publicată contul de developer APPY din Google Play.

Aplicație mobilă nativă iOS

+149 Ron/Lună

Aplicație nativă ptr iOS, disponibilă pentru listarea in contul dvs de developer din App Store.

Magazin online

+90 Ron/Lună

Magazin online pentru restaurant, mobile responsive, accesibil de pe orice dispozitiv sau sistem de operare.

Platformă avansată de administrare a comenzilor

+290 Ron/Lună

Functionalități extinse, cum ar fi: stări multiple ale comenzilor; tipărire bonuri fiscale, bonuri de producție sau etichete pentru produse; ecrane pentru bucătărie; ecrane pentru dispecerat; ecrane pentru livratori; notificări angajați; preluare telefonică a comenzilor și multe altele.

Pagina de web

290 Ron

Pagină de start pentru magazinul tău online sau pagina de prezentare pentru aplicația mobilă, realizată cu elementele de design și conținut pe care ni le pui la dispoziție.

Asistență realizare aplicații mobile
+ magazin online

1490 Ron

Dacă interfața de adminstrare ți se pare prea complicată sau pur și simplu vrei să facem noi setupul aplicației, alege acest pachet. (definire categorii/meniuri, produse, design și conținut pe baza materialelor furnizate)

Asistență realizare magazin online

490 Ron

Dacă interfața de adminstrare ți se pare prea complicată sau pur și simplu vrei să facem noi setupul aplicației, alege acest pachet. (definire categorii/meniuri si produse)

Funcționalități E/M-Commerce

+100 produse

+20 Ron/Lună

Locație suplimentară

+149 Ron/Lună/Additional location

O locație activă, cu ridicare și/sau livrare produse, cu multiple zone de livrare;

Login cu Facebook

+20 Ron/Lună

Realizarea livrărilor cu agenți independenți și/sau interfațare cu servicii externe

+80 Ron/Lună

Instrumente extinse de marketing

+60 Ron/Lună

reduceri, vouchere, puncte de loialitate, carduri de loialitate

Plăți online cu cardul

+90 Ron/Lună

cu încasare directă de la clienți în maxim 3 zile, cu un comision de 0.95%+TVA, prin netopia-payments.com

Comenzi de grup

+50 Ron/Lună

disponibile în modulul de vânzări pe web; (doar cu platforma OM de gestiune a comenzilor);

Modul interfațare import/export cu orice platfromă online, prin webhooks.

+90 Ron/Lună

Interconectare cu propriul software POS

+149 Ron/Lună

Ieftin și accesibil

Accesibil oriunde ai internet și un browser. Folosește pe calculator. laptop sau telefon.

Politică flexibilă de prețuri

Fără achiziție de licențe.
Plătești în funcție de ce folosești, lunar sau anual.
Adaptezi oricând abonamentul în funcție de necesități.

Extra 20%
Reducere

pentru plata anuală

De ce Appy?

  • Actualizează afacerea cu cele mai noi tehnologii. Aplicații mobile native, magazine online mobile responsive, accesibile de pe orice dispozitiv, ecrane de bucătărie, hărți interactive de livrări, totul într-o singură platformă online accesibilă de oriunde. Lasă tehnologia să lucreze pentru tine;
  • Implementare rapidă. Poți începe să vinzi online în doar câteva ore. (max 5 ziele pentru implementare completă);
  • Ieftin. Plătești doar o taxă fixă lunară;
  • Fără comisioane din vânzări.  Păstrezi profitul în afacere;
  • Fără contracte pe termen lung. Folosești soluția APPY atâta timp cât dorești;
  • Crește eficiența și veniturile. 
  • Dezvoltă propria marcă. 
  • Crește constant baza proprie de clienți.
  • Instrumente performante de marketing.

Contact

Sună la +40 728 858 989 sau lasă-ne un mesaj pentru a programa o prezentare online, pentru a testa soluția Appy, pentru a cere o ofertă personalizată sau pentru pornirea implentării.

Implementări

Vezi și testează

Întrebări frecvente

În doar câteva ore magazinul online poate fi conectat la pagina ta de internet și poți recepționa primele comenzi.
Pentru implementarea aplicației mobile pentru Android procesul de publicare poate dura până la 5 zile, iar ptr iOS până la 30-90 zile.

DA, magazinul online se implementează direct în siteul tău. Dacă nu ai încă domeniu și/sau site, putem realiza și pagina de start pentru afacerea ta.

Elimini erorile de la preluarea comenzilor deci mai puțini clienți nemulțumiți și activități zilnice mai eficiente.
Clienții pot plăti online cu cardul, deci comenzi sigure și rapiditate în servire.
Nu mai pierzi comenzi din cauza liniei telefonice ocupate.
Primești zeci de comenzi pe minut nu doar una la fiecare 5 minute.
Angajații responsabili cu preluarea comenzilor pot prelua și alte sarcini și pot procesa mult mai multe comenzi.

Address

Buftea Business Center, Strada Buftea 5,
Cluj-Napoca, Romania


Contacts

Email: info@appy.ro
Tel: +40 728 858 989

Built with Mobirise themes