Soluții centralizate pentru Restaurante

Fiți prezenți acolo unde sunt și clienții: ONLINE

Cele mai performante instumente pentru a crește și dezvolta afacerea HORECA.

Clienții Tăi

Brandul Tău

Propria Ta Aplicație Mobilă

Propriul Tău Magazin Online

APPY Restaurant Solutions
și totul este sub control
Funcții POS avansate

Comenzi programate sau cu servire imediată, preluarea comenzilor din toate mediile posibile, inclusiv la mese de pe telefoanele ospatarilor, ecrane de bucătărie, hărți de livrare interactive, tipărire etichete produse, bonuri de producție și bonuri fiscale, statistici clienți/comenzi/produse și multe altele,
Testează soluția APPY și vezi ce simplu gestionezi activitatea.

Toate comenzile în același loc

Centralizezi comenzile de pe web, din aplicația mobilă, preluate telefonic, de la ospătari, de la mese și automat din portalurile de comenzi mâncare:  economisești timp și elimini erorile.

Rapid și eficient.

Statistici Inteligente

Rapoarte variate te ajută să iei rapid cele mai bune decizii. Sistemul îți furnizează constant cele mai importante informații astfel încât să îți gestionezi eficient afacerea.

Profitabilitate în creștere

Optimizează cheltuielile - reduci comisioanele cu portalurile și cele de marketing, realizezi servicii mai bune cu mai puțini oameni.
Crești vânzările cu cele mai eficiente instrumente de marketing.
Atragi mai mulți clienți folosind programul de fidelizare cu puncte.

Fără comisioane
din vânzări

Oprește-te să mai lucrezi pentru alții, păsatrează tot profitul pentru tine.

O taxă lunară fixă însemnă mai mulți bani înapoi în afacere,

Ce este APPY Restaurant Solutions?

Este un pachet de soluții în cloud (online) pentru orice afacere E/M-commerce din domeniul HORECA.
Tot ce ai nevoie pentru a fideliza clilenții, pentru preluarea comenzilor, organizarea bucătăriei, organizarea livrărilor.
Totul pentru cele mai bune servicii către clienții tăi.

Mobirise

Aplicații mobile native Android și iOS pentru restaurant

Cel mai bun instrument pentru preluarea comenzilor de la clienți și pentru comunicarea cu aceștia.
Încearcă aici

Mobirise

Magazin online pentru restaurant

Modul integrat în pagina restaurantului, adaptat pentru orice dispozitiv și sistem de operare, este parte importantă din sistemul de preluări comenzi.
Vezi câteva exemple aici

Mobirise

Panou de administrare 

pentru definirea tutror parametrilor: locații, arii de livrare și condițiile acestora, metode de plată, categoriile produselor, detalii produse, reduceri, reguli puncte de loializare, imprimante pentru bonuri de producție sau fiscale, șabloane emailuri și altele.
Programează o prezentare online pentru a vedea toate funcționalitățile disponibile.

Mobirise


POS + Order Management

pentru activitățile zilnice ale restaurantului. Preluarea comenzilor cu vânzare directă, la mese, de către ospatari, preluare telefonică și preluarea din magazinul online și aplicația mobilă si portalurile Glovo si Tazz.
Organizarea comenzilor de la starea "Comandă nouă" până la finalizare, tipărirea bonurilor de producție, etichete autocolante pentru produse și a bonurilor fiscale, ecrane pentru bucătarie (KDS) și hărți de livrare pentru dispecerat si livratori, plus multe altele.
Programează o prezentare online pentru a vedea toate funcționalitățile disponibile.

Pentru cine?

Orice restaurant sau afacere în domeniul HORECA, magazine online și altele.

Vrei să crești baza de clienți, să ai mai mulți clienți fideli, vrei să îți organizezi procesele de preluare comenzi, producție și livrare?
Vrei să economisești timp și să elimini erorile de operare?

Dacă DA, atunci APPY Restaurant Solutions este pentru tine.

Fi prezent acolo unde sunt și clienții: ONLINE, cu propria ta aplicație mobilă și cu propriul tău magazin online.

Una sau mai multe locații cu același brand

Mai multe locații cu branduri diferite

Unul sau mai multe food-truck-uri

Clienți hAPPY    fericiți )

Accesibil
Cele mai simple metode de plasare a comenzilor

Prin:
• aplicații mobile native
• modul de vanzari mobile responsive integrat în pagina de web 
• și chiar și telefonic

Servicii preferate
All of the features your customers love

• Ridicare produse • Livrări la adresă • Comenzi de grup & Catering • Comenzi deirect la mese
• Comenzi progrmante sau cu livrare imediată
• Reduceri și loializare cu puncte
• Servicii de livrare fără contact

Orice tip de plată
Cash | CARD | Points

• Cash sau card la momentul servirii
• Online cu cardul
• Cu puncte de loialitate, la comenzile online sau direct în local

Notificări instantanee
Mesaje trimise în timp real

• Clienții sunt notificați prin push-notifications la schimbarea stării comenzilor. Mesaje automeate, personalizate cu toate detaliile referitoare la ora servirii, restul de plată și alte detalii.
• Gata cu erorile de comunicare către clienți
• Clienții urmăresc comenzile în lucru direct din contul lor

RECÂȘTIGĂ-ȚI CLIENȚII

Portalurile pentru comenzi mâncare sunt utile doar pentru a atrage clienți noi din alte canale. Aceștia trebuie direcționați și atrași în propriul sistem de fidelizare (aplicație și magazin online).
Fidelizați clienții în propriul sistem și nu mai plătiți comisioane de 10-45% către portaluri.

RĂSPLATEȘTE CLIENȚII FIDELI

Răsplătiți clienții fideli pentru a-i determina să revină mereu.
Sistemul vă permite să acordați puncte suplimentare pe baza vânzărilor anterioare sau individual.

IMPLICARE CRESCUTĂ

Sistemul de fidelizare unitar atât în app cât și în magazinul online împreună cu restul instrumentelor de marketing generează vânzări repetate și valori mai mari ale comenzilor

Instrumente Esențiale

Pentru

• Propriul tău magazin online, propria aplicație mobilă și servicii impecabile către clienți sunt cei mai buni ambasadori pentru restaurantul și afacerea ta.
• Promovează pachete promoșionale interesante și activeaza sistemul de fidelizare cu puncte.
• Comunică eficient și la subiect iar clienții vor fi atrași către restaurant. 

• Adaugă unul câte unul sau importă și modifică direct din fișiere csv.
• Detalii complete la definirea produselor: poze, descrieri, variante, toppinguri astfel încât clienții să poată să își comande produsul preferat. Fără erori la preloarea comenzilor și fără clinenți nemulțumiți.
• Reguli de disponibilitate a produselor și reguli de discount ce pot fi definite pe categoriile de produse. De exemplu:
• 20% Reducere la Pizza, Luni-Marți între 9.00 și 13.00;
• 15% Reducere pentru Ridicare Produse, valabil în fiecare zi;
• Meniul zilei disponibil Luni-Marți între 12.00 și 15.00;
• Suport pentru limbi multiple pentru aplicația mobilă și magaziunul online. 
• Suport pentru locații multiple (meniu diferit, produse diferite, setări diferite pentru plata online, ...) 




• Toți clienții în aceeași bază de date (de pe internet, din aplicație sau direct din local).
• Analizează preferințele clienților, comenzile netrimise încă și determină-i să revină cu mesaje țintite și eficiente.
• Promovează-te pe mai multe canale, analizează rezultatele și optimizează în permanență activitatea de marketing.
Ai la dispoziție toate intrumentele necesare pentru a crește baza de clienți, pentru a-i fideliza și pentru a-i face să revină cu regularitate.

Vezi aici Canalele de Marketing recomandate.

• Una sau mai multe locații de livrare, cu oricâte arii de livrare, fiecare cu condițiile specifice: comanda minimă, cost de transport, gratuit peste un anumit prag;
• Reduceri speciale pentru serviciul de livrări, disponibile tot timpul sau doar în anumite intervale orare;
• Tipărește etichete auto-adezive pentru produse pentru o organizare impecabilă a livrărilor;
• Definești oricâte stări ale comenzilor, fiecare cu mesaje specifice pentru clientul final. De exemplu: comanda gata de livrare, gata de ridicare, preluată de curier, comanda in livrare, ...
• Organizarea livrărilor cu angajați proprii, livratori independenți sau fime de curierat, cu trimiterea automată a comanzilor către acestea.
• Hărți de livrare interactive, pentru dispecerat si curieri.
• Operații rapide direct de pe hartă: alocare curier, modificare timp de livrare, reorganizare ruta, ...

• Una sau mai multe locații de ridicare, fixe sau mobile (food-trucks);
• Reduceri speciale pentru serviciul de ridicări, disponibile tot timpul sau doar în anumite intervale orare;
• Organizează ridicările de produse cu sistemul automat de numerotare și alocare pe raftul corespunzător;
• Folosește Ecranele Informative pentru a informarea in timp real a celor care vin să ridice produsele;
• Incurajează clienții să comande din app sau magazinul online pentru a nu mai sta la coadă;
• Tipărește etichete auto-adezive pentru produse pentru o organizare impecabilă a ridicărilor;

Preia controlul în bucătărie. Gestionezi activitatea clasic, cu imprimantele de secție sau cu ajutorul ecranelor de bucătărie ( tabletă/laptop/tv cu touch-screen sau nu).
Avantajele unui ecran de bucătărie:
• Listă centralizată cu toate tichetele sau cu toate produsele comandate, împreună cu starea acestora.
• Gestionează ușor comenzile normale, cele de grup sau cele de la mese.
• Starea produselor codificată pe culori, face supravegherea activității extrem de ușoară.
• Măsoară și îmbunătățește timpii de gătire și procesare.

Poți avea una sau mai multe secții de producție, fiecare cu imprimanta și/sau ecranul ei.

Impresionează-ți clienți cu un serviciu perfect!

Preluarea comenzilor de la mese

• Direct de pe telefoanele ospătarilor sau de la un POS central;
• Una sau mai multe săli cu număr nelimitat de mese;
• Lucrul pe una sau mai multe etape de servire;
• Preluarea comenzilor pe unul sau mai multe scaune;
• Trimiterea automată a comenzilor către imprimantele de secție;
• Notificarea automată a ospătarilor pentru servirea preparatelor finalizate;
• Totul integrat cu ecranele de bucătărie KDS

Mobirise

POS accesibil de pe orice dispozitiv

Preluare ușoară a comenzilor pe uul sau mai multe scaune

Mobirise

Pagină specială de confimare comandă

Vizualizarea centralizata a tuturor comenzilor preluate, grupat pe scaune sau pe produse.
Acțiuni disponibile:
• Mutarea produselor pe etapele dorite;
• Modificarea cantităților și a mențiunilor la fiecare preparat în parte;
• Mutarea de pe un scaun pe altul;
• Modificarea duratei fiecărei etape.

Mobirise

Gestiunea ușoară a comenzilor la mese

Vizualizarea meselor proprii, a produselor ce trebuie servite, precum și starea tuturoro produselor.
Acces rapid la mesele libere.
Notificări vizuale și sonore dacă sunt produse preparate ce trebuie servite.

Mobirise

Operații rapide pe mesele deschise

• Vizualizarea produselor din toate etapele: în producție, gata de servire, în servire și servite;
• Mutarea produselor pe unul sau mai multe bonuri;
• Tipărirea prenotei de plată;
• În registrarea plăților după preferințele clienților;

Mobirise

Modificarea comenzilor existente

Pentru comenzile preluate puteți face ajustări ale acestora:
• Restituiri de produse
• Modificare contitate după cântărire, dacă este cazul

Mobirise

Închiderea mesei

O masă se poate închide
• dacă toate produsele sunt servite
• și dacă este încasată

Utilizatorii de tip manager sau admin, pot inchide mesele aflate în orice stare.

Vinzi prin GLOVO sau TAZZ?

Economisește timp și elimină erorile de operare!
Actualizare instantanee a produselor din portaluri

Din panoul online de administrare, gestionezi o singură listă de produse pentru toate mediile de vânzare: magazin web, aplicația mobilă, vânzări la mese și în local, vânzarea prin portalurile de comenzi mancare.

Trimiterea listelor către portaluri se face cu un singur click.

Dezactivarea produselor indisponibile, modificări de prețuri, adăugare produse noi, ... totul instant.

Economie de timp la înregistrarea comenzilor

Elimină timpul pierdut la inregistrarea unei comenzi:
• Definirea clientului,
• Adăugarea adresei de livrare,
• Adaugarea produselor comandate, fiecare în configurația dorită,
• Setarea corectă a metodelor de plată, numerar, card, card online cu posibile vouchere incluse.

Câte comenzi zilnice ai din portaluri și cât timp îți ia fiecare comandă?

Cu APPY este instant, indiferent de numărul comenzilor.



Actualizarea stărilor comenzilor 


Mai economisești timp și din eliminarea operării pe tabletele portalurilor.

Toate operațiile efectuate în platfroma APPY (preluare comenzi, setare timp de livrare. modificari de stare. ...) sunt trimise automat către portalurile integrate.

Magazine multiple


Unul sau mai multe branduri prezente într-unul sau mai multe magazine virtuale din portalurile de comenzi mâncare.
Gestionează dintr-un singur loc toate comenzile primite.

Canale de Marketing

Orice produs începe cu o rețetă. La fel e și cu marketingul restaurantului.
Nu este o rețetă generală pentru toate restaurantele. Descoperiți cele mai eficiente metode folosind următoarele canale de marketing:

• Promote your Business online;
• Increase website traffic and application downloads;
• Target the right customers;

• Create and promote your Facebook, Twitter and Instagram page, where you can engage with your customers;
• Implement “Shop Now” / "Install app" button on Facebook;
• Produce weekly content;
• Engage with your customers;
• Increase website traffic and application downloads;

• Send recurring marketing emails to your customers;
• Promote your current campaigns, web shop, mobile applications;
• Boost Sales;

A great and simple way to show your customers tht you have your own solution: mobile app, online web shop.
Present your loyalty program, marketing campaigns.
Flyers
• Convert your walk-in customers;
• Place a Flyer together with every order from a Food Portal;
Menu
• Print a brand new menu and highlight your web shop and mobile apps;
• Distribute your new menu;
Stickers
• Stick your official web shop and mobile apps in your windows and on your walls;

Prețuri

Starter

Gratuit

  • Magazin online pentru preluarea comenzilor, cu metodele de plată numerar și card la livrare/ridicare;
  • Platforma online de administrare produse;
  • Definirea completă a produselor cu imagini, variante și elemente suplimentare (toppinguri), pe categorii multiple (maxim 5);
  • O locație activă, cu ridicare și/sau livrare produse, cu maxim 50 de produse și multiple zone de livrare;
  • Implementare în 24 de ore
Personalizat

Cere oferta

adaptată afacerii tale

Complet

-20% 

pentru pachetul complet

Pachete suplimentare
Aplicație mobilă nativă Android 

+149 Ron/Lună

Aplicație simplă de prezentare sau cu M-Commerce activ, publicată contul de developer APPY din Google Play.

Aplicație mobilă nativă iOS

+149 Ron/Lună

Aplicație nativă ptr iOS, disponibilă pentru listarea in contul dvs de developer din App Store.

Magazin online

+90 Ron/Lună

Magazin online pentru restaurant, mobile responsive, accesibil de pe orice dispozitiv sau sistem de operare.

Platformă avansată de administrare a comenzilor

+290 Ron/Lună

Functionalități extinse, cum ar fi: stări multiple ale comenzilor; tipărire bonuri fiscale, bonuri de producție sau etichete pentru produse; ecrane pentru bucătărie; ecrane pentru dispecerat; ecrane pentru livratori; notificări angajați; preluare telefonică a comenzilor și multe altele.

Pagina de web

290 Ron

Pagină de start pentru magazinul tău online sau pagina de prezentare pentru aplicația mobilă, realizată cu elementele de design și conținut pe care ni le pui la dispoziție.

Asistență realizare aplicații mobile
+ magazin online

1490 Ron

Dacă interfața de adminstrare ți se pare prea complicată sau pur și simplu vrei să facem noi setupul aplicației, alege acest pachet. (definire categorii/meniuri, produse, design și conținut pe baza materialelor furnizate)

Asistență realizare magazin online

490 Ron

Dacă interfața de adminstrare ți se pare prea complicată sau pur și simplu vrei să facem noi setupul aplicației, alege acest pachet. (definire categorii/meniuri si produse)

Număr nelimitat de locații

O locație suplimentară cu brand identic sau diferit. Paginile din aplicația mobilă filtrate în funcție de locația selectată. 
Prețul se calculează conform funcționalităților dorite. Se acordă reduceri suplimentare pentru mai multe locații active.

Funcționalități E/M-Commerce

Functionalitati extra 

/Lună/Locație fizică

Toate preturile sunt per locație fizica. Se acordă reduceri suplimentare pentru mai multe locații active.

Locație suplimentară virtuală

+149 Ron/Lună/Locație suplimentară

O locație suplimentară pentru E/M-Commerce cu același brand și aceleași produse și cu multiple zone de livrare, fiecare cu condițiile ei (comandă minimă, cost de transport, limită pentru transport gratuit, timp estimativ de livrare). Panou de administrare comenzi, producție și livrări.

+100 produse

+20 Ron/Lună

Realizarea livrărilor cu agenți independenți și/sau interfațare cu servicii externe

+80 Ron/Lună

Instrumente extinse de marketing

+60 Ron/Lună

• reduceri generale, pe metodele de servire sau pe clienti, pe intervale orare
• vouchere pentru atragerea clienților direct în locație,
• puncte de loialitate pentru stimularea vanzărilor online, cu posibilitatea de folosire a acestora chiar și direct în locații 
• carduri de loialitate

Plăți online cu cardul

+90 Ron/Lună

cu încasare directă de la clienți prin:
• Prin netopia-payments.com: decontare în maxim 3 zile, cu un comision de 0.95%+TVA, 
• Prin Stripe.com: decontare zilnică, comision de 1.4% + 1RON

Comenzi de grup

+50 Ron/Lună

disponibile în modulul de vânzări pe web; (doar cu platforma OM de gestiune a comenzilor)

Modul interfațare import/export cu orice platfromă online, prin webhooks.

+90 Ron/Lună

in formatul standard al platformei Appy

Interconectare cu propriul software POS

+149 Ron/Lună

Conexiuni personalizate cu propriul softare folosit. (PosNet, Abstract, UnityPOS, ...)

Login cu Facebook

+20 Ron/Lună

Disponibil atât în aplicația mobilă cât și în modulul de preluari comenzi din pagina de web

Integrarea completă a portalurilor de comenzi mancare        

+90 Ron/Lună/Portal

Export produse curente către portal, import comenzi noi din portaluri si actualizarea starilor comenzilor aflate in procesare. Totul din platforma Appy OM. Glovo si  Tazz, iar la cerere și din alte portaluri.

Ecrane informative

45 Ron/Lună/Ecran

Plasează un ecran la punctul de ridicare cu starea comenzilor în procesare și a celor gata de ridicare astfel încât clienții să își poată ridica ușor comenzile.
Realizează ecrane digitale informative cu meniul sau alte oferte speciale pe care le poti pune oriune în local sau la punctul de servire

Preluarea comenzilor la mese de către ospătari

+90 Ron/Lună

Vinde rapid și ușor, direct la tejghea sau la mesele din locatii fixe sau mobile. Încasări cu orice metode de plată. Tipăriri de bonuri fiscale sau bonuri de producție. Trimiterea comenzilor în producție sau închiderea imediată a acestora.

KDS - Ecrane de bucatarie

+110 Ron/Lună

Control total în bucătărie. Instalează unul sau mai multe ecrane de bucătărie ( tabletă/laptop/tv cu touch-screen sau nu) și nu vei mai pierde nici o comandă în hasul producției. Listă centralizată cu toate tichetele sau cu toate produsele comandate, împreună cu starea acestora.

Appy Direct Print Server

+55 Ron/Lună

Tipărirea automata a documentelor pe oricare din imprimantele adaugate în sistem.
Automat, fără confirmare suplimentară, pe una sau mai multe imprimante de secție.

Meniu digital accesibil prin cod QR (fara vânzare)

+40 Ron/Lună

Oferă clienților tăi cel mai performant meniu, direct pe telefonul lor. Imagini și descrieri sugestive, la prețuri diferite de meniul de livrări și ridicări produse, dacă este cazul.

Meniu digital accesibil prin cod QR, cu vânzare directă

+110 Ron/Lună

Clienții pot comanda direct de la mese, prin simpla scanare a codului QR al mesei. Gestionezi servirea la mese cu mai puțini ospătari și mult mai eficient.

Taxă de actualizare și administrare sistem

+290 Ron/Lună

Noi ai timp sau nu ai o persoană care să gestioneze produsele și administrarea sistemului? Atunci te poți baza pe echipa APPY.
Trimiți pe email modificările dorite, iar noi actualizăm în cel mai scurt timp posibil.

Ieftin și accesibil

Accesibil oriunde ai internet și un browser. Folosește pe calculator. laptop sau telefon.

Politică flexibilă de prețuri

Fără achiziție de licențe.
Plătești în funcție de ce folosești, lunar sau anual.
Adaptezi oricând abonamentul în funcție de necesități.

Extra 20%
Reducere

pentru plata anuală

De ce Appy?

  • Actualizează afacerea cu cele mai noi tehnologii. Aplicații mobile native, magazine online mobile responsive, accesibile de pe orice dispozitiv, ecrane de bucătărie, hărți interactive de livrări, totul într-o singură platformă online accesibilă de oriunde. Lasă tehnologia să lucreze pentru tine;
  • Implementare rapidă. Poți începe să vinzi online în doar câteva ore. (max 5 ziele pentru implementare completă);
  • Ieftin. Plătești doar o taxă fixă lunară;
  • Fără comisioane din vânzări.  Păstrezi profitul în afacere;
  • Fără contracte pe termen lung. Folosești soluția APPY atâta timp cât dorești;
  • Crește eficiența și veniturile. 
  • Dezvoltă propria marcă. 
  • Crește constant baza proprie de clienți.
  • Instrumente performante de marketing.

Contact

Sună la +40 728 858 989+359 88 975 8989 sau lasă-ne un mesaj pentru a programa o prezentare online, pentru a testa soluția Appy, pentru a cere o ofertă personalizată sau pentru pornirea implentării.

Implementări

Vezi și testează

Întrebări frecvente

La început de drum, poate ambele variante, dar pe măsură ce dezvolți baza de clienți nu e profitabil pentru tine să platești comisione de până la 45% din vânzări către portaluri și să le și trimiți constant clinenți.

Abonament lunar fix sau până la 45% din vânzări, ce e mai avantajos?

În doar câteva ore magazinul online poate fi conectat la pagina ta de internet și poți recepționa primele comenzi.
Pentru implementarea aplicației mobile pentru Android procesul de publicare poate dura până la 5 zile, iar ptr iOS până la 30-90 zile.

DA, magazinul online se implementează direct în siteul tău. Dacă nu ai încă domeniu și/sau site, putem realiza și pagina de start pentru afacerea ta.

Elimini erorile de la preluarea comenzilor deci mai puțini clienți nemulțumiți și activități zilnice mai eficiente.
Clienții pot plăti online cu cardul, deci comenzi sigure și rapiditate în servire.
Nu mai pierzi comenzi din cauza liniei telefonice ocupate.
Primești zeci de comenzi pe minut nu doar una la fiecare 5 minute.
Angajații responsabili cu preluarea comenzilor pot prelua și alte sarcini și pot procesa mult mai multe comenzi.
Dar poate cel mai important ar fi pentru că acum acolo sunt toți clienții: ONLINE!!!

Orice dispozitiv care are integrat un browser de internet;

Address

Buftea Business Center, Strada Buftea 5,
Cluj-Napoca, Romania


Contacts

Email: info@appy.ro
Tel: +40 728 858 989

Mobirise page builder -